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Effetti negativi Anche con il tè l’importante è non esagerare, ma il quantitativo “limite” è molto
Pochi sanno che la storia del Tè di Ceylon inizia, abbastanza stranamente, con il caffè.
Nel 1946, il British Medical Research Council pubblicò "Un sondaggio di vittime tra unità blindate
La storia della Tea Horse Road viene tramandata oralmente dai mulattieri, l’ultima generazione di viaggiatori
Un focolaio di coronavirus nel 2019 (COVID ‐ 19) si è verificato a Wuhan e esso si è rapidamente diffuso in quasi tutte le parti del mondo. Per i coronavirus, l’ RNA dipendente‐ RNA polimerasi (RdRp) è un'importante proteasi che catalizza la replicazione dell'RNA da uno stampo di RNA
Continuano ad arrivare cattive notizie per i pub britannici, sempre più in crisi. Secondo un rapporto della "Campaign of Real Ale" (Camra), associazione di settore, ne chiudono 21 a settimana nel Paese, soprattutto a causa dei prezzi sempre più alti della birra. Camra rileva come il costo medio di una
Il tè è la bevanda orientale per eccellenza, ma chi dice che il tè non possa anche essere Made in Italy? Siamo in Piemonte, in provincia di Verbania, terra di camelie per eccellenza, perché la pianta del tè è una Camellia, della specie “sinensis”. E qui, da tre anni, si sperimenta la coltivazione e
L'epidemia di coronavirus (Covid-19), che ha avuto origine nella città di Wuhan, in Cina e si sta rapidamente diffondendo, sta causando il caos logistico prima del raccolto di tè più prezioso del mondo. "La Cina si sta riprendendo dallo scoppio della nuova polmonite causata dal coronavirus", secondo Cai Jun, segretario generale
Un focolaio di coronavirus nel 2019 (COVID ‐ 19) si è verificato a Wuhan e
Tutta la redazione si prenderà una pausa per i prossimi 20 giorni e vi augura
Effetti negativi Anche con il tè l’importante è non esagerare, ma il quantitativo “limite” è molto
L'analisi degli esperti ha preso in esame anche caffè e tè, considerati da molte persone
In recent years, due to lifestyle changes and other factors, Japanese households have been purchasing less and less green tea. Nonetheless, on a global scale, a budding interest in health foods has cast a spotlight on green tea and its functional properties. This, however, is not the only thing that makes this drink special. Far from being a drink chosen only for taste or health reasons, green tea soothes the soul and encourages interaction between people. It is this power that makes green tea a drink associated with interpersonal communication and warm hospitality, two extremely important tools for mutual cultural understanding. The World O-CHA (Tea) Festival 2013, the fifth festival since the event’s inception, took place during both spring and fall of that year, drawing participants from a total of twenty-nine countries and regions. The spring festival was accompanied by the fragrant smell of the first tea of the season, resulting in an unforgettable experience for attendees. The popularity of that event allowed the subsequent fall festival to serve as a chance opportunity to share the latest information on green tea’s various beneficial properties. In 2016, Shizuoka Prefecture, the Tea Capital of Japan, will hold the World O-CHA (Tea) Festival for the sixth time to date. This event will aim to share what makes Japanese tea great with the world, expanding tea culture and accelerating the trend of growing demand for tea. By spreading this vehicle for communication around the world, the World O-CHA (Tea) Festival will work to promote common understanding around the world and contribute to the creation of a peaceful society. By teaching younger generations about tea culture and showing new ways to enjoy tea, this event will strive to demonstrate why tea is important in order to carry on the history and spirituality of tea ceremonies and other aspects of Japanese tea culture. In addition to supporting research into the connection between tea and health, the World O-CHA (Tea) Festival will continue to bring tea into everyone’s lives by contributing to the development of new tea-based products. By welcoming guests with a cup of tea and serving them with unique Shizuoka hospitality, the World O-CHA (Tea) Festival seeks to encourage the popularization of tea around the world and increase the number of people who consider drinking Japanese tea to be “cool.” “Enjoy O-CHA”–Let’s feel O-CHA with 5 senses- People feel happy when their heart is moved by 5 senses (see with eyes, hear with ears, smell with nose, taste with tongue, touch with skin). World of Coffee & Tea Expo is a 5 day event being held from 25th May to the 29th May 2016 at the Impact Exhibition & Convention Center in Bangkok, Thailand. This event showcases products like Cocoa & Tea Processing, Suppliers & Services, Coffee Processing, Tools and Accessories, Filtration and Cleaning Products etc. in the Tea & Coffee industry.
In modern times when there are different habits and tastes, it is difficult to gain sympathy with only one image.
Therefore, to embody this theme, we bring out new attractions of tea in each field collaborating with various fields, and let everyone enjoy the tea.
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